Strona główna I Regulamin I Kontakt I Dostawa I Pomoc I Mapa Sklepu I Katalog produktów I Twoje konto
  Katalog » Regulamin Moje konto     
Kategorie
AKCESORIA MYŚLIWSKIE
TERMOWIZJA
MONOKULARY NOKTOWIZYJNE
LORNETKI NOKTOWIZYJNE
GOGLE NOKTOWIZYJNE
LUNETY NOKTOWIZYJNE
AKCESORIA NOKTOWIZYJNE
Język
Polski Angielski Niemiecki Rosyjski
Koszyk
   ... jest pusty
Wyszukiwanie
 Wyraz(y)
do  Cena
 Kategoria
 
Zaawansowane
Kontakt
e-mailsklep@noktowizyjne.pl
FAX(+48)022-788-48-42
Tel(+48)22-788-48-42
GSM665737108
Regulamin

Drogi Konsumencie pamiętaj, że jeżeli jakikolwiek zapis niniejszego regulaminu jest sprzeczny z Ustawą Konsumencką (Dz.U. z 2000r. Nr 22, poz. 271, z 2002 r. Nr 144, poz. 1204, z 2003 r. Nr 84, poz. 774, Nr 188, poz. 1837, z 2004 r. Nr 96,
poz. 959, Nr 116, poz. 1204.) zapisy Regulaminu w tym zakresie nie obowiązują!


I. Informacje ogólne

Strona informacyjna zbiera automatycznie dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

II. Pragniemy Państwa poinformować, iż Państwa dane zgoenie z art. 43 ust. 1 p.8 ustawy o ochronie danych osobowych są przetwarzane wyłącznie w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej (równiez dowodowej) i po tych czynnościach są bezzwłocznie usówane.

1.
Strona informacyjna, działająca pod adresem www.noktowizyjne.pl, prowadzona jest przez firmę "BR-PIAST" Marek Głasek

NIP 532-149-33-45, Regon 141507497
2. Siedziba Firmy BR-PIAST (www.noktowizyjne.pl) w Otwocku koło Warszawy przy ulicy Piastowej 30a czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 18.00.

3. Korzystanie z serwisu
www.noktowizyjne.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności www.noktowizyjne.pl.

II. Zasady zamawiania

1.
Nasz serwis www.noktowizyjne.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Przed zamówieniem danego towaru należy skontaktować się z nami w celi ustalenia ceny i warunków dostawy. Wszystkie zamieszczone ceny są jedynie orientacyjne i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
 
2. Zamówienia są przyjmowane przez strony
www.noktowizyjne.pl lub telefonicznie pod numerem (+48 22) 788-48-42, 602-608-904 lub faksem pod numerem (+48 22) 788-48-42.
 
3. Po złożeniu zamówienia przez stronę
www.noktowizyjne.pl klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu lub odrzuceniu.

4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – w chwili otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia.
b) w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową, poprzez Inteligo, mTransfer (mBank) lub innych płatności obsługiwanych przez serwis AllPay.pl - w chwili otrzymania przez Sprzedawcę informacji o potwierdzeniu zapłaty.
c) w przypadku płatności przelewem – w chwili wpłynięcia środków pieniężnych na rachunek Sprzedawcy.

5. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.

6.
Towary do koszyka można dodawać zarówno przed jak i po zalogowaniu. Włożenie towaru do koszyka nie jest jednoznaczne z jego zakupem  (stanowi rezerwacje towaru); nasz sprzedawca skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów transakcji.
Sprzedajemy towar o indywidualnych i niepowtażalnych cechach (zdobieniach i oprawach drewnianych); zdjęcia wystawione w naszym serwisie są orientacyjne.

7. Jeśli dokonują Państwo zakupu pierwszy raz prosimy zarejestrować się podając dane do wystawienia rachunku. Jeśli adres do wysyłki towaru ma być inny niż dane do wystawienia rachunku prosimy to wyraźnie zaznaczyć w polu uwag. Po rejestracji będą państwo posiadać login i hasło umożliwiające łatwe dokonywanie zakupów w przyszłości.

8. Po zarejestrowaniu należy się zalogować korzystając z pola zaloguj i przejść do zakładki koszyk, co umożliwia sfinalizowanie transakcji.

9. Jeśli dokonywali już państwo zakupów proszę się zalogować korzystając z pola zaloguj i otrzymanych wcześniej loginu i hasła.

10. Jeśli zapomnieli Państwo hasła wystarczy podać swój adres e-mail podany w trakcie rejestracji. Jeżeli jest w naszej bazie Klientów
www.noktowizyjne.pl natychmiast odeśle na ten e-mail automatycznie wygenerowane nowe hasło.

11. Zamówienia można również zrealizować wybierając "Zakupy bez rejestracji". Wówczas żadne dane kupującego nie pozostaną w naszej bazie.

12. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.  

13. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury i wysłania towaru. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem (+48 22) 788-48-42, 602-608-904 lub faksem pod numerem (+48 22) 788-48-42 lub e-mailem pod adresem:
sklep@noktowizyjne.pl podając w e-mailu numer zamówienia. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

14. BR-PIAST (
www.noktowizyjne.pl) zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości (np. których nie można potwierdzić lub nieprawidłowo wypełnionych).
BR-PIAST (
www.noktowizyjne.pl) zastrzega sobie również prawo do zmiany warunków płatności do zamówień wzbudzających wątpliwości (np. może poprosić o dokonanie przedpłaty za zamówione towary).
BR-PIAST (www.noktowizyjne.pl) zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień z innych powodów leżących po stronie serwisu (np. skończenie się danego asortymentu).

15. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Nasz serwis zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w "ofercie", wprowadzania nowych towarów do "oferty", przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach bądź wprowadzania w nich zmian.

16. Do każdego zamówienia mogą być doliczone koszty przesyłki - każdorazowo indywidualnie ustalane z klientem. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

17.
Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat i mieć pełną zdolność do czynności prawnych. To samo wymaganie dotyczy reprezentantów i pełnomocników osób prawnych. Osoba, która składa zamówienie w imieniu Klienta będącego osobą prawną lub inną formą lub jednostką organizacyjną poprzez samo wypełnienie Formularza oświadcza, że jest upoważniona do reprezentowania tego Klienta.

 III. Wysyłka i zapłata

1. Towary zamówione w  www.noktowizyjne.pl dostarczamy na teren całej Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem. Czas dostawy to jeden-dwa dni robocze do większości miejsc w Polsce (w małych i bardzo oddalonych miejscowościach czasami dwa, trzy dni robocze). 

2. Za towar można zapłacić jednym z następujących sposobów:
- płatność u listonosza przy odbiorze paczki
- płatność przelewem na konto BANK PKO BP 48 1020 1127 0000 1902 0018 1156 (w przypadku przedpłaty konieczne jest wcześniejsze potwierdzenie dostępności danego towaru i przesłanie potwierdzenia przelewu na e-mail:                                   ( sklep@noktowizyjne.pl)

3. Jeśli Twoim życzeniem jest nadanie przesyłki inną firmą spedycyjną niż Poczta Polska, nie stanowi to najmniejszego problemu – poinformuj nas o tym (w polu komentarz przy zamówieniu), a przesyłkę dostarczy Ci wskazany kurier.
Jednak w takim przypadku musisz być przygotowany na pokrycie całkowitych kosztów wysyłki, które mogą być znacznie wyższe niż 15-20 zł.
Problemu nie stanowi także doręczenie przesyłki w nocy lub w sobotę czy w niedzielę – jednak usługi te również są pokrywane w całości przez kupującego. Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące swojego zamówienia kontaktuj się z nami – postaramy się tak zorganizować wysyłkę, aby zamówiony towar został dostarczony dokładnie kiedy chcesz i gdzie chcesz!  

4. 7. Towar pozostaje własnością Sprzedającego do momentu uregulowania przez Klienta zobowiązań płatniczych za zakupiony towar.

IV. Zwrot towaru i reklamacje

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym serwisie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, nie nosi śladów użytkowania i nie został w żaden sposób zniszczony.

2. Zwracany towar należy odsyłać najlepiej razem z otrzymaną wraz z nim fakturą i pisemnym oświadczeniem o rezygnacji z zakupu. Serwis gwarantuje zwrot kwoty. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie (nie później niż w przeciągu 5 dni) przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.

3. Wszystkie towary dostępne w www.noktowizyjne.pl objęte są gwarancją producenta lub importera.

4. Reklamacje: jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres:
BR-PIAST Marek Głasek
05-400 Otwock
Ul. Piastowa 30 a
 Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem, chyba że za uprzednim skonsultowaniem się z nami.

5. Do odsyłanego towaru dołączyć najlepiej opis przyczyny reklamacji, kserokopię dowodu zakupu i kartę gwarancyjną. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia. Czas rozpatrywania reklamacji może jednak ulec wydłużeniu w przypadku towarów sprowadzanych z zagranicy np. z powodu konieczności sprowadzenia części zamiennych itp., lub w przypadku obowiązku serwisowania towaru wyłącznie u producenta. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), nasza Firma zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w  towary do wyboru. Wysyłka towaru wolnego od wad dokonywana jest na koszt sprzedawcy.

6. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia spraw.

7.W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie maja odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.

8.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. oraz na podstawie art. 106 ust. 10 i 11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towaru i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535, z późn. zm ) Klient wyraża zgodę na przesyłanie faktur VAT oraz faktur korygujących drogą elektroniczną na wskazany podczas rejestracji adres mailowy. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, Klient otrzymuje od Sprzedającego fakturę korygującą (oryginał i kopię). Podpisaną kopię faktury korygującej należy odesłać do Sprzedającego.

9. Stronom przysługuje prawo zatrzymania, o którym mowa w art. 496 Kodeksu Cywilnego, dopóki druga strona nie zaofiaruje zwrotu otrzymanego świadczenia albo nie zabezpieczy roszczenia o jego zwrot. Jeżeli Klient poda nieprawidłowy numer konta, termin ten ulega przedłużeniu.

Powrót

www.dobreprezenty.net.pl | www.tamed.pl